środa, 13 stycznia 2016

Roczek!!

Otóż moi kochani pewnie spodziewaliście się nowego rozdziału ( jeżeli zaglądacie ), ale dla wiadomości rozdział jest w trakcie pisania ;) Lecz ja nie o tym...
Chciałam was poinformować, że dokładnie dzisiaj, trzynastego stycznia mija rok od założenia bloga!! Nigdy nie przypuszczałam, że założę jakiegokolwiek bloga i będę tak długo, po prostu wow. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że mogę się tym podzielić z wami! 
Chcę podziękować każdej osobie, która chociaż raz w ciagu tego roku odwiedziła mój blog i chociaż raz skomentowała jeden z postów. Ale jeszcze bardziej dziękuje tym, co są nadal ze mną i chyba nie opuszczą; noo, może jak skończy się fanfiction ;) 
Pragnę, abym dodała podobny post za rok i może za dwa lata i móc podziękować wam ponownie tak jak dzisiaj, ale z jeszcze większą miłością jeśli to możliwe. ;) Dziękuję, że jesteście ze mną pomimo iż ten blog nie jest aż tak dobry, bo nie jest pisany przez jakąś profesjonalną pisarkę ;D 
P.S. Nie wiem czy data zgadza się czy nie, może zacznę pisać pod postem, którego dnia co opublikowałam. 

2 komentarze:

  1. Ja nadal niecierpliwie czekam na koleny rozdział i nie, nie pozbędziesz się mojej osoby:)
    Ja tu nadal jestem i będę, aż do końca<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nadal jestem i z niecierpliwością czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by violette